SERWIS
Nasz autoryzowany serwis maszyn JCB to gwarancja przeglądów okresowych, diagnostyki, napraw i remontów wykonanych przez wykwalifikowanych specjalistów, przeszkolonych zgodnie z najwyższymi standardami.
Serwis INTERHANDLER to szeroka gama oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do Twojej maszyny, które możesz nabyć stacjonarnie w jednym z 16stu oddziałów w Polsce, jak również drogą elektroniczną w sklepie internetowym.
Ponadto w naszej ofercie znajduje się szeroka gama opon do każdej maszyny.
Pewność 100% sprawności i wydajności pracy Twojej maszyny w powiązaniu z niskimi kosztami eksploatacji możesz mieć zagwarantowaną nawet po upływie okresu gwarancji, korzystając aktywnie z systemu zdalnego monitoringu pracy maszyny JCB – LiveLink, lub wykupując jeden z 3 pakietów ochrony serwisowej
WAŻNE INFORMACJE I ZALECENIA ZWIĄZANE Z KORONAWIRUSEM
DLA KLIENTÓW FIRMY INTERHANDLER
Drodzy Klienci,
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, chcąc przestrzegać rekomendowanych zasad bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości pracy i świadczenia dla Państwa usług ale przede wszystkim w trosce o zdrowie Waszych i Naszych pracowników, jak również poczucie Państwa bezpieczeństwa i komfort pracy informujemy o wdrożeniu niżej wymienionych zaleceń.
ZALECENIA ZWIĄZANE Z PRZYJĘCIEM MASZYNY DO NAPRAWY LUB DO PRZEGLĄDU
- Prosimy o przekazywanie informacji dotyczących zlecenia (opis usterki, przeglądu itp.) w formie mailowej, telefonicznej lub skorzystanie z formularza na stronie internetowej (https://www.interhandler.pl/wp-content/uploads/2019/03/zgloszenie_przegladu_awarii.pdf)
- Prosimy o kompletne wypełnienie zgłoszenia (załącznik nr 1) i podanie bardzo szczegółowych i obszernych informacji na tyle wyczerpujących aby wyłączyć lub ograniczyć do minimum kontakt z naszym mechanikiem .
ZALECENIA ZWIĄZANE Z PROCESEM NAPRAWY LUB PRZEGLĄDU
- Przygotowanie maszyny
Prosimy w zgłoszeniu o wskazanie dokładnego miejsca i pozostawienie maszyny z kluczykami w środku, w zamku (ustalenie przygotowanie maszyny następuje bezpośrednio z pracownikiem oddziału telefonicznie lub mailowo).
Prosimy aby podczas wykonywania prac przez mechaników, klient/operator nie przebywał w bezpośrednim sąsiedztwie mechanika lub w wyjątkowej sytuacji zachował min. 2m odległości
- Formalności
Wszelkie formalności w tym np. podpisanie protokołu wykonania zlecenia (naprawy, przeglądu) będą odbywać się z zachowaniem powyższych zasad , czyli utrzymania min. 2 m odległości od mechanika.
Jednocześnie informujemy że nasi pracownicy otrzymali szczegółowe informacje w zakresie higieny osobistej i higieny pracy .
Zalecania dotyczyły m.in.
- częstego i dokładnego mycia rąk wodą z mydłem lub detergentem, przez co najmniej 30 sekund
- regularnej dezynfekcji narzędzi, aparatury, sprzętu używanych przy zleceniu/naprawie oraz regularnego czyszczenia i dezynfekcji innych przedmiotów użytkowanych przez mechanika.
- unikania bezpośredniego kontaktu z osobami chorymi, wykazującymi objawy chorób układu oddechowego.
Jesteśmy przekonani że powyższe ustalania nie tylko spotkają się z Państwa zrozumieniem i akceptacją ale będą zgodne z Państwa oczekiwaniami i rozwieją wątpliwości w stosunku do stosowania naszych doraźnych procedur.
Powyższe ustalenia wchodzą w życie z dniem 16.03 do odwołania.
Toruń 16.03.2020
UMOWY SERWISOWE
BUDOWNICTWO
SERWIS I CZĘŚCI
PROGRAM FINANSOWANIA
ROLNICTWO
KONTAKT
PROGRAM FINANSOWANIA
KOLEJNICTWO
INNE BRANŹE
O NAS
INFOLINIA