WYŁĄCZNY DEALER
e-sklep
zgloszenie serwisowe
Strona główna/O NAS/INTERHANDLER

NOWA APLIKACJA MOBILNA


aplikacja maszyny uzywane wynajem

Wraz z firmą Mascus uruchomiliśmy nową aplikację mobilną do wyszukiwania sprzętu używanego oraz sprzętu na wynajem. Dzięki tej aplikacji użytkownicy w łatwy sposób mogą wyszukać na swoich urządzeniach mobilnych dostępny sprzęt, będący w ofercie Interhandlera (zarówno używane maszyny na sprzedaż, jak i maszyny na wynajem). Aplikacja jest obsługiwana przez urządzenia z systemem Android oraz IOS i jest do pobrania za darmo w GooglePlay i AppStore.

Narzędzie umożliwia szybkie wyszukiwanie dostępnego sprzętu na sprzedaż oraz wynajem. Wyszukiwarka aplikacji jest prosta i intuicyjna. Po wybraniu interesującego nas sprzętu w szybki sposób użytkownik może skontaktować się z firmą poprzez kliknięcie ikony e-maila lub telefonu. Dodatkowo każdy użytkownik aplikacji otrzymuje powiadomienie w momencie pojawienia się nowej maszyny na sprzedaż. Poprzez aplikacje można również zapoznać się z dokumentami (dokumentacja techniczna maszyn, warunki wynajmu itp).

Aplikacja jest dostępna w 4 wersjach językowych (polskiej, angielskiej, niemieckiej i rosyjskiej) – dzięki temu, może być używana przez zagranicznych klientów firmy. Już teraz w aplikacji znajduje się ponad 50 używanych maszyn budowlanych na sprzedaż i wynajem.

WSTRZYMANIE PRODUKCJI


Zdjęcie koparko-ładowarki

Potwierdzamy sygnały, że JCB wstrzymało do końca przyszłego tygodnia produkcję w Anglii.
Jednak nie musimy się niczego obawiać. Klienci w Polsce mogą być spokojni, firma Interhandler posiada ogromny park maszyn, równie duży stan magazynowy części i materiałów eksploatacyjnych, jak również duże stoki osprzętów, opon a także maszyn używanych i maszyny rentalowych.

W związku z pandemią koronawirusa, która powoduje duży wpływ na gospodarkę i bezprecedensowe zmniejszenie światowego popytu , firm JCB wstrzymuje do końca przyszłego tygodnia produkcję we wszystkich swoich zakładach produkcyjnych w Wielkiej Brytanii
Jest również dobra informacja , zakład JCB w Pudong, niedaleko Szanghaju, zaprzestał produkcji w zeszłym miesiącu, ponieważ początkowo nastąpił wpływ pandemii. Po kilku tygodniach przerwy fabryka znów jest w pełni sprawna !!!

Graeme Macdonald, dyrektor generalny JCB, powiedział: „Te środki są niespotykane w historii JCB, ale są absolutnie niezbędne do ochrony firmy. Ponieważ nadal zajmujemy się konsekwencjami zdrowotnymi pandemii COVID-19, trudniejsze stało się utrzymanie ciągłości biznesowej w tym niestabilnym otoczeniu gospodarczym. JCB jest globalnym eksporterem, a światowe zapotrzebowanie na nasze produkty gwałtownie spadło, ponieważ klienci anulują zamówienia i odraczają dostawy. To nie jest tylko kwestia brytyjska, ma zasięg ogólnoświatowy, a kraje takie jak Francja, Hiszpania i Włochy blokują się, te kluczowe rynki sprzętu budowlanego znikają z dnia na dzień.

JCB FASTRAC ZDOBYWA TYTUŁ NAJSZYBSZEGO CIĄGNIKA NA ŚWIECIE


news

Ciągnik JCB Fastrac został wpisany do księgi rekordów Guinessa jako najszybszy ciągnik na świecie, osiągający prędkość 217,570 km/h.

JCB Fastrac — zaprojektowany i zbudowany przez zespół młodych inżynierów z Staffordshire — zdobył ten tytuł na Elvington Airfield w Yorku. Za kierownicą siedział kierowca wyścigowy i mechanik samochodów ciężarowych Guy Martin. Wyczyn ten został oficjalnie zatwierdzony przez przedstawiciela Guinness World Records, który kilka minut po osiągnięciu tego niesamowitego wyniku wręczył firmie specjalny certyfikat.

Niesamowita historia rozwoju ciągnika i udanej próby pobicia rekordu została opisana w telewizyjnym dokumencie nadanym w niedzielny wieczór 17 listopada przez Channel 4 pod tytułem „The Worlds Fastest Tractor(Najszybszy ciągnik świata).

Zdobycie tego tytułu nastąpiło po tym, jak firma JCB ustanowiła swój pierwszy rekord Guinnessa dla najszybszego ciągnika w czerwcu w Elvington. Ciągnik Fastrac One, prowadzony przez Guya Martina, osiągnął prędkość 166,72 km/h.

Następnie firma JCB podjęła ambitny plan pobicia własnego rekordu i opracowała ciągnik Fastrac Two — który jest o 10% lżejszy i jeszcze bardziej doskonały niż jego młodszy brat.  Fastrac Two osiągnął w Elvington maksymalną prędkość 247,470 km/h, co dało średnią prędkość równą 217,570 km/h.

Guy Martin powiedział: „To było ogromne przedsięwzięcie, a ja byłem tylko małym trybikiem w całej machinie. To był wielki zaszczyt brać udział w takiej imprezie, bardzo dziękuję firmie JCB i zespołowi jej inżynierów, którzy sprawili, że ten ciągnik był absolutnie bezkonkurencyjny. Wystarczy na niego spojrzeć — świetnie wygląda, jest doskonały i wciąż jest działającym ciągnikiem, więc po pobiciu rekordu można było udać się prosto na najbliższe pole, aby dokończyć zmianę”.

Zespół inżynierów JCB pracował nad projektem dalszego rozwoju ciągnika w ciągu ostatnich kilku miesięcy, a dziś prezes JCB Lord Bamford chwalił ich niesamowite osiągnięcie. Powiedział: „Kiedy latem osiągnęliśmy ciągnikiem Fastrac prędkość 166 km/h, byłem przekonany, że możemy jechać jeszcze szybciej, a zespół JCB podjął wyzwanie ustanowienia nowego rekordu. To niesamowite osiągnięcie młodego i pełnego entuzjazmu zespołu inżynierów. Wszystkie zaangażowane osoby powinny być bardzo dumne z roli, jaką odegrały, pokazując brytyjską inżynierię w najlepszym wydaniu”.

Udaną próbę bicia rekordu nadzorował przedstawiciel Guinness World Records, który potwierdził, że ciągnik JCB Fastrac pokonał dwa przejazdy w obu kierunkach i przekroczył punkt pomiarowy, znajdujący się na dystansie 1 km w wyznaczonym czasie, ustanawiając rekord prędkości wynoszący 217,570 km/h. Przetransportowanie ciągnika Fastrac Two na lotnisko Elvington w ciągu zaledwie kilku miesięcy było dużym wyzwaniem, ale zespół młodych inżynierów podjął je bez wahania.

Tim Burnhope, dyrektor ds. innowacji i rozwoju JCB, powiedział: „Fastrac One naprawdę udowodnił nam, że nie ma ograniczeń co do tego, co może osiągnąć młody i dynamiczny zespół inżynierów. Przesunęliśmy więc granice i zrealizowaliśmy nowe pomysły oraz przyjrzeliśmy się wszystkim aspektom projektu, aby znaleźć rozwiązania i wprowadzić ulepszenia. Największe wyzwania dotyczyły aerodynamiki, zmniejszenia masy i poprawy wydajności — bezpieczne osiągnięcie przez pięciotonowy ciągnik prędkości 240 km/h, a następnie zatrzymanie go, nie jest łatwym zadaniem, ale wszyscy jesteśmy dumni, że nie tylko osiągnęliśmy te cele, ale nawet je przekroczyliśmy.”

Dążąc do osiągnięcia docelowej prędkości 240 km/h i przy pomocy kluczowych partnerów z branży, zespół inżynierów JCB stworzył ciągnik, który był w stanie ustanowić nowy rekord świata w zakresie najszybszego ciągnika (modyfikowanego), za którego sterami dumnie zasiadał Guy Martin.

Pomysł Lorda Bamforda polegał na opracowaniu ciągnika, który osiągałby dużą prędkość na drodze, a jednocześnie byłby także zdolny do pracy w terenie. Obecny światowy rekord prędkości został osiągnięty po 28 latach od momentu, gdy pierwszy model zjechał z linii produkcyjnej.  Bicie rekordów prędkości nie jest jednak nowością dla koncernu JCB. W 2006 r. ścigacz (streamliner) Dieselmax ustanowił nowy rekord prędkości na lądzie dla pojazdu z silnikiem wysokoprężnym, gdy osiągnął prędkość 563.418 km/h na Bonneville Salt Flats w USA, przy użyciu dwóch silników JCB Dieselmax. Do dziś rekord ten nie został pobity. Zespół nie poprzestał na pobiciu poprzedniego rekordu prędkości 166,728 km/h, osiągniętego ciągnikiem Fastrac One, wykorzystał całą swoją wiedzę i postanowił opracować jeszcze bardziej ekstremalną maszynę, która mogłaby wytyczyć nowy kierunek, jeśli chodzi o rekordy prędkości ciągników.

Tim Burnhope powiedział: „Wykorzystaliśmy Fastrac One jako stanowisko testowe, co pozwoliło nam dość szybko posunąć się naprzód i stworzyć lżejszy, udoskonalony ciągnik, który mógłby ustanowić niekwestionowany rekord świata”. W Fastrac Two zachowaliśmy te same zasady projektowania, ale udało się stworzyć ciągnik o 10% lżejszy od jego poprzednika, zmniejszając masę do mniej niż pięciu ton. Maska ciągnika została wykonana z aluminium; usunięto materiał niestrukturalny z podwozia, a mocowania kabiny i klatki bezpieczeństwa zostały włączone do konstrukcji podwozia. Udoskonalone nadwozie również odegrało znaczącą rolę, a analiza i nowatorskie rozwiązania aerodynamiczne, wprowadzone przez Roba Smedleya, byłego szefa Williamsa ds. osiągów pojazdów sprawiły, że zastosowano obliczeniową dynamikę płynów (CFD) opracowaną przez zespół inżynierów Williams Advanced Engineering, aby zapewnić ciągnikowi Fastrac Two zmniejszenie oporu powietrza o 10%. W ten sposób opracowano nowe owiewki kabiny, nową tylną pokrywę, przeprojektowano osłony chłodnicy, zastosowano nowe panele boczne, przedni zderzak i dach kabiny, które w znacznym stopniu pomogły ciągnikowi w drodze do zdobycia nowego rekordu Guinnessa.

Potrzebny był także dodatkowy zastrzyk mocy, a 7,2-litrowy, 6-cylindrowy silnik JCB Dieselmax wyprodukowany w JCB Power Systems w Derbyshire idealnie spełnił to zadanie. Dzięki współpracy ze specjalistami od silników z grupy Ricardo, nowa większa turbosprężarka została połączona z wtryskiem wody i chłodzeniem powietrza doładowującego przez zbiorniki z lodem, co obniżyło temperatury wlotowe o 50˚C.
Ponownie zastosowano elektrycznie sterowany układ doładowania, a zmodyfikowany kolektor wydechowy dodatkowo przyczynił się do poprawy przepływu. Zastosowanie zaawansowanego systemu zapobiegającego opóźnieniu pozwoliło utrzymać maksymalne ciśnienie doładowania większej turbosprężarki podczas zmiany biegów. Rezultatem udoskonalenia układu napędowego jest maksymalna moc wynosząca 1016 KM przy 3150 obr./min i moment obrotowy ponad 2500 Nm.

Mimo, że ciągnik osiąga moc 1016 KM, udało się uzyskać spalanie na poziomie 47 l/100 km, dzięki czemu do jazdy z tak wysoką prędkością wystarczył tylko mały 20-litrowy zbiornik paliwa. I chociaż silnik może działać także na oleju roślinnym, zastosowano specjalną formułę wysokowydajnego wyścigowego oleju napędowego.

Układ napędowy Fastrac Two został również udoskonalony, aby poradzić sobie z tym trudnym wyzwaniem. Opracowano wielotarczowe mokre sprzęgło, aby poprawić sterowanie momentem obrotowym i zapewnić płynniejszą zmianę biegów w sześciobiegowej manualnej skrzyni. Specjalne wspomaganie pneumatyczne zmiany biegów zmniejsza wysiłek związany z obsługą dźwigni zmiany biegów typu „short shifter” (krótkiego skoku), zachęcając do szybkiej zmiany przełożeń, aby umożliwić ciągnikowi Fastrac osiągnięcie rekordowych prędkości. Ulepszono również możliwości przekładni głównej ciągnika.

Tim Burnhope powiedział: „Nadal udało nam się wykorzystać ponad 50% standardowych części oryginalnego ciągnika Fastrac, choć, na przykład, opony stanowiły zupełnie nowe wyzwanie. Przy wysokości 1,3 metra, wadze 80 kg i standardowej prędkości 64 km/h było dużo pracy, aby zapobiec zwiększeniu się rozmiaru i nagrzewaniu opon w wyniku bardzo dużej prędkości”. Dzięki modyfikacji konstrukcji opon BKT zapewniono możliwość uzyskania dużych prędkości, a wielokrotne testy na platformie potwierdziły możliwość wykorzystania opon Ridemax przy znacznie wyższych prędkościach docelowych wymaganych do próby bicia rekordu świata. Opony zostały również wyposażone w czujniki, które monitorują ciepło i drgania w czasie rzeczywistym”.

Oczywistym jest, że Fastrac musiał także w końcu się zatrzymać, a biorąc pod uwagę długość pasa startowego Elvington wynoszącą 3094 m i wymóg przejechania przez punkt pomiaru prędkości umieszczony na dystansie 1 km w celu ustalenia średniej prędkości, należało również spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania.Tim Burnhope powiedział: „Zaawansowany pneumatyczno/hydrauliczny układ hamulcowy ciągnika Fastrac typu split został wzmocniony poprzez zastosowanie specjalnych klocków hamulcowych i tarcz, nadal jednak użyto standardowych zacisków. „Dodaliśmy również spadochron w ramach zapewnienia dodatkowego poziom bezpieczeństwa. Na szczęście nie musieliśmy go uruchamiać, ponieważ wszystkie obliczenia inżynieryjne wskazywały, że Guy Martin będzie mógł bez problemu zatrzymać ciągnik po każdym przejeździe” — powiedział.

W WARSZAWIE ROZPOCZĄŁ SIĘ KONGRES KOLEJOWY.


js 22wr

W kongresie aktywnie promowana jest nasza maszyna dwudrogowa JS22WR.
To już IX edycja Kongresu Kolejowego, największej i najważniejszej konferencji polskiego sektora transportu szynowego. Kongres organizowany jest przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR oraz portal Rynek Kolejowy.
Każdego roku w wydarzeniu bierze udział ponad 600 gości.

„Kolej to koło zamachowe gospodarki”. W otwarciu największego wydarzenia branży kolejowej wziął udział minister infrastruktury Andrzej Adamczyk. Szef resortu infrastruktury przypomniał rekordową wartość Krajowego Programu Kolejowego, inwestycji dworcowych i programu taborowego PKP Intercity. – Kolej to koło zamachowe gospodarki. Dlatego nie można zapomnieć, że na przełomie 2015 i 2016 roku i producenci i usługodawcy byli głodni zamówień. Widmo zmniejszania potencjału było bardzo blisko. Dziś mogę powiedzieć, że jednym z beneficjentów tego, co robimy na kolei są też wszyscy ci, którzy pracują przy przebudowie polskiej kolei – nie tylko infrastrukturalnej, ale i taborowej. Jestem przekonany że efektem tych wszystkich działania, będzie dalszy wzrost dobrze funkcjonującej kolei w Polsce – podsumował.

JS22WR WJEŻDŻA NA TORY


news

Z wielką satysfakcją informuję, że otrzymaliśmy certyfikat Urzędu Transportu Kolejowego na dopuszczenie do eksploatacji dla typu pojazdu kolejowego, czyli naszej koparki dwudrogowej JS22WR. Certyfikat pozwala na pełnie dopuszczenie maszyny do ruchu szynowego. Wręczenie pozwolenia odbyło się w trakcie targów branżowych TRAKO.
Certyfikat z rąk dr. Ignacego Góry, prezesa Urzędu Transportu Kolejowego odebrał prezes – Rob Markus.

Międzynarodowe Targi Kolejowe TRAKO odbywały się w dniach 24-27 września na terenie AMBER EXPO w Gdańsku. Targi TRAKO to największe i najbardziej prestiżowe w Polsce oraz drugie w Europie spotkanie branży transportu szynowego. Na naszym stoisku zostały zaprezentowane dwie maszyny dwudrogowe JS22WR wraz z osprzętami firmy Windhoff, które pozwoliły ukazać mnogość zastosowań naszej maszyny. Stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających, firm i osób z związanych z branżą kolejową.

LORD BAMFORD OFICJALNIE OTWIERA NOWĄ SIEDZIBĘ JCB W NIEMCZECH


news

Przewodniczący JCB Lord Bamford oficjalnie otworzył nową siedzibę dla jednego z najważniejszych europejskich przedsiębiorstw w ramach inwestycji o wartości około 50 milionów funtów.

JCB Germany, które zostało założone w 1965 r. działa obecnie w nowym zakładzie na terenie o powierzchni 12 akrów w Kolonii, i jest jedną z największych inwestycji w historii JCB. Nowa siedziba obejmuje biura dla 75 pracowników i centrum szkoleniowe do użytku klientów oraz sieć dealerów JCB Germany, która zatrudnia kolejne 2000 osób. Wczoraj przewodniczący JCB Lord Bamford odsłonił tablicę z okazji otwarcia podczas konferencji w nowej siedzibie, w której wzięło udział 50 największych dealerów JCB z całego świata.

Powiedział: „Europa jest bardzo ważnym rynkiem dla JCB od lat 50. XX wieku, a ten obiekt jest doskonałym przykładem naszych inwestycji w przyszły rozwój. JCB działa w Niemczech od ponad 50 lat i jest kluczowym rynkiem dla JCB, ponieważ jest drugim co do wielkości rynkiem sprzętu budowlanego w Europie i piątym co do wielkości na świecie. Ta inwestycja pomoże JCB osiągnąć wzrost sprzedaży w nadchodzących latach.”.

Nowa siedziba jest trzykrotnie większa od dawnego zakładu JCB Germany w Kolonii i znajduje się w sercu największego obszaru przemysłowego w Niemczech, strefy Renu i Ruhry. Ma doskonałe połączenia transportowe: Autostrada A4 łączy nową kwaterę główną z Holandią i Belgią, a A1 łączy ją z północnymi i południowymi Niemcami.

Nowa siedziba – która obejmuje salon najnowszych maszyn JCB – będzie gościć 3000 klientów rocznie na sprzedaż i szkolenia techniczne, a także organizować szkolenia dla operatorów w specjalnie skonstruowanym obszarze demonstracyjnym dla dealerów budowlanych i rolniczych.

ŚWIĘTO BRANŻY ROLNICZEJ – AGRO SHOW 2019


news

W Bednarach w tym roku pojawiło się 130 tysięcy osób, którzy mogli zapoznać się mogli z najnowszą ofertą firm z branży rolniczej.Już po raz 21 -ty swoją ofertę zaprezentowała również nasza firma.
Nasi goście mogli zapoznać się z całą gamą ładowarek, teleskopowych nowej serii 3 oraz ładowarek teleskopowych- przegubowych TM. Wejścia na stoisko „strzegły” ciągniki rolnicze Fastrac serii 4000 i 8000. Duże zainteresowanie zwiedzających wzbudzały również agregaty prądotwórcze oraz wieża oświetleniowa LED JCB.

NARODOWY DZIEŃ FERMY MLECZNEJ


stoisko ICB INTERHANDLER

6 września 2019 odbyła się już IV edycja dnia farmy mlecznej. Tm razem impreza odbyła się na terenie Kombinatu Rolnego w Kietrz – farma mleczna Langowo. Na imprezie pojawiło się blisko 500 zwiedzających
Dzień farmy mlecznej to wydarzenie przeznaczone dla hodowców bydła mlecznego chcących poprawić efektywność swojego gospodarstwa, wydajność stada i jakość produkowanego mleka.
Głównym punktem programu imprezy był pokaz wozów paszowych. Za załadunek wozów paszowych odpowiedzialna była ładowarka kołowa JCB 427 Agri wyposażona w łyżkę wysokiego wysypu. W takiej konfiguracji maszyna doskonale radziła sobie z załadunkiem obu wozów paszowych w tym wysokiego na 3,2 m paszowozu firmy Faresin.
Interhandler prezentował dodatkowo na stoisku ciągnik rolniczy Fastrac 4200 , ładowarkę przegubową teleskopową TM 220 oraz agregat prądotwórczy JCB QS33 , oklejony w charakterystyczny dla wydarzenia sposób.

ENERGETAB 2019


news

Już po raz 32 raz odbyły się w Bielsko-Białej Międzynarodowe targi Energetyczne. Największe targi nowoczesnych technologii dla przemysłu energetycznego są również najliczniej odwiedzane przez profesjonalistów z branży. Po raz kolejny naszą ekspozycję zdominowały produkty Power Products JCB , tym razem agregat prądotwórczy i wieża ledowa wieża oświetleniowa ale na stoisku zaprezentował się również pierwszy napędzany eklektycznie wózek widłowy typu Teletruk JCB 30-19E oraz minikoparka JCB 8026.

DZIEŃ OPERATORA – BALICE/KRAKÓW 7.09


news

Już po raz trzeci w tym w roku , tym razem w oddziale krakowskim firmy Interhandler został zorganizowany dzień operatora . jak we wcześniejszych wydarzeniach również w Ktrakowie odbyły się testy nowych modeli koparki gąsienicowej serii X i koparki kołowej Hydradig z rototilt Engcon jak również ładowarki klasy 16-20Ton.
W imprezie wzięła rekordowa liczba , 45 operatorów zaproszonych z firm z południowej części Polski. Przebieg wydarzenia był podobny jak we wcześniejszych edycjach.

Pierwsza część to możliwość testowania przez kilkanaście minut każdej z dostępnych maszyn , w drugiej części odbyły się testy i konkursy . Zwycięzcy konkursów otrzymali indywidualne nagrody, ale wszyscy uczestnicy otrzymali również atrakcyjne upominki

DZIEŃ OPERATORA


news

W dniu 29.06 w warszawskim oddziale Interhandler odbył się kolejny  event z cyklu „Dzień Operatora” – testy nowych modeli koparki gąsienicowej serii X i koparki kołowej Hydradig z rototilt Engcon jak również ładowarek klasy 16-20Ton.

W  imprezie wzięło udział 29 operatorów  z dużym doświadczeniem w pracy na maszynach ciężkich ,  głównie z woj. Mazowieckiego . Spotkanie było okazja do przetestowania ww. modeli maszyn JCB. Każdy operator miał  możliwość przez kilkanaście minut zasiąść za sterami maszyn i osobiście ocenić ich zalety i  wydać niezależne opinie.  W drugiej części imprezy odbyły się testy na maszynach i konkursy dla operatorów. Zwycięzcy  konkursów otrzymali indywidualne nagrody, ale wszyscy uczestnicy otrzymali również atrakcyjne upominki. Całe wydarzenie zostało bardzo pozytywnie ocenione przez ich uczestników.

30 LAT FIRMY INTERHANDLER!


news

Z tej okazji zorganizowaliśmy dla klientów , partnerów oraz sympatyków firmy uroczyste gale na których była okazja do celebrowania wydarzenia. Gale odbyły się odpowiednio w Krakowie , Jachrance oraz w Mikołajkach. Przygotowaliśmy na galowy wieczór dla gości  wiele atrakcji.

Gwiazdą pierwszej części gali  była swingująca Krystyna Durys z zespołem. Kulminacyjnym punktem eventu był spektakularny pokaz  maszyn JCB, tym razem z udziałem tanecznej grupy i grających na żywo muzyków. Na koniec pokazu była długo wyczekiwana niespodzianka –  premiera  nowej maszyny dwutorowej JCB JS22WR. Maszyna została przystosowana do wymogów pracy na torach przez inżynierów i pracowników firmy Interhandler.

AGROTECH KIELCE


news

W dniach 15-17  wzięliśmy udział  w 25 Międzynarodowych Tragach Techniki Rolniczej – Agrotech Kielce Targi  odwiedziło aż 75 tysięcy rolników z całego kraju.To rekordowy wynik , bo w ubiegłym roku zwiedzających było 70 tysięcy. Swoje ekspozycje podczas jubileuszowej wystawy prezentowało najliczniejsze w historii grono 750 firm z 25 krajów.

Już miesiąc po światowej  premierze  mieliśmy okazję na naszym stoisku zaprezentować   ładowarkę teleskopową JCB 538-60 Agri Pro. –  która w lutym na paryskich targach Sima otrzymała tytuł maszyny roku 2019 .  Prezentowana ładowarka , to jeden z czterech modeli nowej serii częścią odnowionej  serii  JCB AGRI,  III generacji .

 Największą nowością w prezentowanej serii ładowarek jest zupełnie przebudowana kabina operatora. Firma JCB specjalnie otworzyła nową fabrykę w Uttoxeter, która docelowo zajmuje się właśnie produkcją nowoczesnych kabin

Uzupełnieniem ekspozycji  były   ładowarki 403 i 406 , ciągnik Fastrac 4190 oraz ładowarka teleskopowa 560-80 AG Super.

TARGI – BUILDING INDUSTRY SOLUTIONS – NADARZYN


news

W dniach 26-28 września uczestniczyliśmy w targach budownictwa przemysłowego  i infrastruktury. Targi odbyły się w centrum targowym PTAK EXPO w Nadarzynie.  Targi dedykowane były  w całości branży budownictwa przemysłowego ze szczególnym wyróżnieniem sektorów budownictwa kubaturowego, kolejowego, drogowego i wodnego.

PREMIERA SERII X Z ROBERTEM KUBICĄ


spotkanie z Kubicą

3-4 lipca w Toruńskim oddziale naszej firmy odbyła się premiera koparki z Serii X. Podczas eventu swoją obecnością zaszczycił nas gość specjalny – Robert Kubica, który na event wjechał ciągnikiem Fastrac. Mieliśmy również okazję zobaczyć pokazy tańczących maszyn, koncert Cleo oraz oczywiście, co najważniejsze, zapoznać się z nową 20-tonową koparką Serii X.

Mamy nadzieję, że event spodobał się wszystkim, którzy mieli okazję wziąć w nim udział! Krótką relację z obydwu dni eventu możecie zobaczyć na YOUTUBE.

TARGI ENERGETAB


jcb power on

W dniach 11-13 września 2018 odbyła się już 31 edycja Międzynarodowych Targów Energetycznych – są to z największe w Polsce targi nowoczesnych urządzeń, aparatury i technologii dla przemysłu energetycznego . W tym roku na targach wystawiało się 712 wystawców a teren targów obejmował ponad 35 tys. m2 powierzchni ekspozycyjnej,

Nasza firma uczestniczyła w tych targach już raz drugi.   Zgodnie z tematyką targów największą część ekspozycji stanowiły  agregaty prądotwórcze  JCB .

Uzupełninie stanowiły koparka kołowa Hydradig i minikoparka 19C-1.

TARGI AGROSHOW


fastrac

Już po raz 20-ty odbyły się największe rolnicze targi w Europie organizowana na terenie zewnętrznym. Na tegorocznym AGRO SHOW wystawiło się prawie 750 firm, w tym ponad 120 wystawców z zagranicy z 19 krajów. W ciągu 4 dni Wystawę odwiedziło 139 200 osób, powierzchnia wystawiennicza wyniosła 139 tys. m2.

Interhandler uczestniczy w targach już od pierwszej edycji za co zostaliśmy nagrodzenie specjalną statuetką przyznaną przez organizatora. Tradycyjnie na naszym stoisku „królowały” ładowarki rolnicze (teleskopowe i przegubowe) oraz ciągniki Fastrac. Tym razem sporą część przeznaczyliśmy również na ekspozycje agregatów prądotwórczych JCB.

na skróty
nasze oddziały
dealerzy rolni

BUDOWNICTWO

PRODUKTY



SERWIS I CZĘŚCI



PROGRAM FINANSOWANIA



ROLNICTWO

PRODUKTY



KONTAKT



PROGRAM FINANSOWANIA



KOLEJNICTWO

INNE BRANŹE

O NAS




KONTAKT


INFOLINIA
801 06 07 08
telephone
 INFOLINIA:
facebook
youtube
realizacja: nuxeo.pl