KARIERA

/KARIERA
KARIERA 2017-10-13T09:34:58+00:00
JESTESšMY W CAŁEJ POLSCE

AKTUALNE OFERTY PRACY

Specjalista Produktu  (Osprzęty)

TORUŃ

 

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie badań koniecznych w celu uzyskania informacji o rynku oraz analiza potrzeb klientów.
  2. Zlecanie zakresu obecnej  i przyszłej oferty produktów  oraz  przygotowanie  specyfikacji  i wymagań dotyczących  produktów.
  3. Ocenianie działań konkurencji poprzez porównanie produktów  firmy do produktów konkurencji
  4. Odpowiedzialność za uzyskanie oczekiwanego poziomu sprzedaży przez aktywną współpracę z komórkami sprzedającymi osprzęty oraz poprzez opracowanie strategii sprzedaży produktów .
  5. Wspieranie segmentu sprzedaży osprzętów przez doradztwo i szkolenia.
  6. Pomoc w przygotowaniu ofert dla handlowców.
  7. Negocjowanie rabatów od dostawców przed złożeniem zamówienia.
  8. Przygotowywanie / aktualizowanie cenników na osprzęty.
  9. Przygotowywanie akcji promocyjnych na osprzęty.
  10. Odpowiedzialność za utrzymywanie stałego kontaktu z dostawcami , weryfikację  ofert dostawców pod kątem ceny, jakości usług , czasu oczekiwania oraz negocjowanie cen.
  11. Odpowiedzialność za weryfikowanie i ustanawianie minimalnego poziomu zapasów w oddziałach.
  12. Wsparcie techniczne w kwestiach montażu osprzętu (dobór instalacji hydraulicznej, mocowań, itd.)
  13. Aktywny współudział w organizowaniu targów oraz wystaw branżowych wraz z Działem Marketingu oraz Działem Handlowym,
  14. Dostarczanie merytorycznych informacji, danych technicznych oraz cen do katalogów oraz firmowej strony internetowej,
  15. Wyszukiwanie przetargów publicznych oraz przygotowanie ofert zgodnie z wymaganiami
  16. Organizowanie pokazów w oddziałach oraz u klientów
  17. Wprowadzanie danych produktów do systemu CRM (opis, zdjęcia, itd.),
  18. Wsparcie produktowe dla dealerów,
  19. Pośredniczenie w rozpatrywanie gwarancji u producentów oraz aktywne wsparcie dla Działu Gwarancji w kwestii osprzętów

Wymagania:

Wykształcenie średnie techniczne, Wyższe Techniczne będzie atutem

Doświadczenie w sprzedaży osprzętów będzie atutem

Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Umiejętności pracy w zespole

Umiejętność posługiwania się katalogami

Umiejętności negocjacyjne

Umiejętność prowadzenia prezentacji

Umiejętności analityczne (badania rynkowe, analiza wyników)

 

Oferujemy:

Rozwojową pracę w młodym zespole

Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne warunki zatrudnienia

Prywatną opiekę medyczną

Niezbędne narzędzia pracy

Szkolenia językowe i produktowe

                   

INTERHANDLER Sp. z o.o. jest  wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Aktualnie firma poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. Teletruk

Polska Zachodnia

 

 

Opis stanowiska:

  • przygotowanie i prowadzenie procesu sprzedaży maszyn budowlanych na wyznaczonym terenie
  • współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami
  • realizacja budżetu sprzedaży w regionie
  • analiza trendów sprzedaży w regionie

Wymagania:

  • wykształcenie średnie: mechanika, mechanika i budowa maszyn
  • doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem
  • nastawienie na osiąganie celów
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem

 

Oferujemy:

  • szkolenia w zakresie wiedzy produktowej
  • umowę o pracę
  • motywacyjny pakiet wynagradzania
  • narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon komórkowy
  • bezpłatną opiekę medyczną

 

Aplikacje prosimy składać do dnia 30-11-2017.

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

                              OFERTA PŁATNEGO STAŻU  W ZAWODZIE MECHANIK SERWISU!

DLA UCZNIÓW / ABSOLWENTÓW KIERUNKU MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODWYCH

Dołącz do firmy Interhandler Sp. z o.o., oferującej światowej marki maszyny JCB!

 

Elementy stażu i zatrudnienia:

  • Umowa o pracę na okres próbny 3 miesięcy – szkolenie na stanowisku Mechanik Uczeń
  • W okresie stażu opieka mentora i szczegółowy program szkoleń technicznych (teoretycznych i praktycznych)
  • Staż umożliwia pozyskanie samodzielności w zakresie wykonywania przeglądów maszyn/PDI i podstawowych napraw
  • Po pomyślnym upływie okresu stażu i decyzji dalszego zatrudnienia, długoterminowa umowa o pracę.*

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia techniczne w Polsce i Wielkiej Brytanii oraz możliwość rozwoju ścieżki kariery w zawodzie MECHANIK
  • Bezpłatny pakiet opieki medycznej
  • Lekcje j. angielskiego
  • Świadczenia z Funduszu Socjalnego

 

 

Obowiązki na stanowisku Młodszy Mechanik/Mechanik:

  • Wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn budowlanych w serwisie firmowym lub u klienta
  • Uzupełnianie dokumentacji (protokoły napraw)

*szczegółowe warunki oferty stażu i umowy o pracę będą omówione z kandydatem na staż, zgodnie z zasadami stażu IH.

INTERHANDLER Sp. z o.o. jest  wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Aktualnie firma poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:

MECHANIK SERWISU

Toruń, Choroszcz, Brzeg, Rusocin, Czeladź, Kielce, Koszalin, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Kostrzyn, Głogów Małopolski, Kobylanka, Łomna, Długołęka

Opis stanowiska:

  • wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn budowlanych w serwisie firmowym oraz u klienta

Wymagania:

  • wymagane min. wykształcenie zawodowe
  • doświadczenie na stanowisku mechanika w branży maszyn budowlanych lub w serwisie motoryzacyjnym
  • podstawowa znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność

Oferujemy:

  • samodzielną i odpowiedzialną pracę w doświadczonym zespole

  • szkolenia w zakresie wiedzy technicznej

  • stabilne warunki zatrudnienia

  • motywacyjny system wynagradzania

  • prywatną opiekę medyczną

Aplikacje proszę składać na adres: rekrutacja@interhandler.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Za wszystkie przesłane aplikacje – dziękujemy.

INTERHANDLER Sp. z o.o. jest  wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Aktualnie firma poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Sprzedaży Części Zamiennych

Opis stanowiska:

  • realizacja zamówień na sprzedaż części zamiennych dla klientów oddziału serwisu
  • bieżące wprowadzanie zamówień klientów do systemu oraz ich aktualizacja
  • weryfikacja niezbędnego asortymentu części zamiennych w magazynie
  • obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • sprzedaż i dystrybucja części zamiennych oraz osprzętu do maszyn budowlanych
  • współtworzenie i rozwój kontaktów z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami
  • bieżąca obsługa magazynu (przyjmowanie i wydawanie części, kompletacja, pakowanie, załadunki oraz rozładunki towarów wysyłanych i dostarczanych)
  • dbałość o porządek w magazynach i na zewnątrz magazynu oraz na placu manewrowym
  • bieżące inwentaryzacje dzienne i ich wstępne rozliczanie

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie – preferowane techniczne z zakresu mechaniki i budowy maszyn
  • umiejętność czytania rysunków technicznych
  • samodzielność i komunikatywność
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość obsługi komputera (pakiet Office)
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • szkolenia techniczne
  • umowę o pracę
  • motywacyjny pakiet wynagradzania
  • niezbędne narzędzia pracy
  • prywatną opiekę medyczną

Aplikacje proszę składać do dnia 31.10.2017.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Za wszystkie przesłane aplikacje – dziękujemy.

INTERHANDLER Sp. z o.o. jest  wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.

Aktualnie firma poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:

 

 

DEALER MANAGER

Polska Południowa

 

Opis stanowiska:

  • Przygotowanie w uzgodnieniu z dealerami rocznych planów sprzedażowych, szkoleniowych i marketingowych w regionie Polski Południowej
  • Monitorowanie i nadzór nad realizacją planów dealera
  • Egzekwowanie realizacji planów sprzedażowych dealerów w zakresie maszyn i osprzętów
  • Wspieranie dealera i współdziałanie z dealerem w realizacji planów rocznych
  • Kontrola działalności handlowej dealerów, poziomu sprzedaży, stanu magazynowego maszyn Podejmowanie działań służących realizacji współpracy zgodnie z umową dealerską. Kontrola i egzekwowanie współpracy w zakresie finansów
  • Zapewnienie wsparcia podczas negocjacji z klientami i w zakresie sprzedaży maszyn JCB, szkolenie w zakresie metod sprzedaży
  • Kontrola zobowiązań finansowych i sytuacji finansowej dealerów
  • Przeprowadzanie oceny dealera, wdrażanie programów służących poprawie i rozwojowi współpracy

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe – preferowany wydział rolniczy lub ekonomiczny
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży maszyn rolniczych
  • Wysoka motywacja do osiągania wyników
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Komunikatywność i myślenie analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Dobra obsługa komputera (Excel, ERP)
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
  • Umiejętność budowania marki na rynku oraz relacji z klientami
  • Poszukiwani kandydaci z woj. dolnośląskiego, śląskiego, opolskiego lub małopolskiego)

 

Oferujemy:

  • Rozwojową i kreatywną pracę w stabilnej spółce
  • Szkolenia w zakresie wiedzy technicznej
  • Umowę o pracę
  • Motywacyjny system wynagradzania
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, tablet)
  • Prywatną opieka medyczna
  • Możliwość pracy z marką premium.

Aplikacje prosimy składać do dnia 31-10-2017.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Za wszystkie przesłane aplikacje – dziękujemy.

POZNAJ OFERTY PRAKTYK
ZDOBYWAJ WIEDĘ U BOKU PROFESJONALISTÓW
APLIKUJ NA STAŻE I PRAKTYKI